2021 Workshop terraspot maken,

tafelschaal of hanging baskets in de tuin van Barbara

Heel voorzichtig, conform coronaregels, maken wij toch weer plannen en denken na over mogelijkheden voor het maken van terraspotten, tafelschalen of hanging baskets. Dat moet dan wel buiten plaatsvinden. Dit gaan we doen in de tuin van Barbara. Je kunt kiezen voor een terraspot, hanging basket of schaal voor op de tuintafel.

Wij zorgen voor: mos, speciale aarde, speciale voeding en plantjes (ruime keus in soort en kleur).
Zelf meenemen: uw eigen terraspot, tafelschaal of hanging basket. De ervaring leert dat de meeste mensen nog wel een mooie pot hebben staan die gevuld mag worden of een hanging basket nog over hebben van voorgaande jaren. Indien gewenst kunnen wij de hanging basket leveren. Dit even in overleg met Barbara.

Onder het genot van een kop koffie of thee met wat lekkers erbij, ga je je eigen basket/pot opbouwen en samenstellen. Barbara geeft uitleg en kijkt erop toe dat het goed gaat.  Na afloop neem je jouw terraspot/tafelschaal/basket direct mee naar huis.

Vanwege corona max 2 pers. per tijdsblok

Woensdag 28 april | 11 uur | 13 uur | 14.30 uur

Donderdag 29 april | 11 uur | 13 uur  | 14.30 uur

Maandag 3 mei | 11 uur | 13 uur | 14.30 uur