Nieuwjaarsborrel 2024

Zaterdag 13 januari 2024  15-18 uur

Beste tuinliefhebbers,

Het is bijna zover! Op zaterdag 13 januari 2024 van 15 - 18 uur vieren we de start van ons jubileumjaar ter ere van het 150-jarig bestaan van Groei en Bloei afdeling Utrecht.

Een mijlpaal om trots op te zijn! Deze borrel is voor leden G&B Utrecht maar ook voor leden van andere afdelingen, hoofdkantoor en ieder waar wij mee samenwerken en die ons een warm hart toedraagt en dit samen met ons wil delen.

Locatie is bij de secretaris thuis in Nieuwegein.

Om ervoor te zorgen dat we een gezellig samenzijn kunnen organiseren, is aanmelden verplicht. Dit stelt ons in staat om alles tot in de puntjes te regelen en ervoor te zorgen dat iedereen een geweldige tijd heeft. Het exacte adres wordt doorgegeven nadat wij de aanmelding hebben ontvangen.

Jullie aanwezigheid maakt het jubileumfeest compleet, en we kijken ernaar uit om samen te genieten van deze bijzondere gelegenheid.

Aanmelden kan door het invullen van het aanmeldformulier op de website.

Laten we samen het jubileumjaar inluiden met gezelligheid, tuinplezier en het delen van mooie herinneringen.

Tot binnenkort!

Reiny, Barbara, Janne en Helma