Liefhebbersmarkt

Liefhebbersmarkt Botanische Tuinen Universiteit Utrecht

Planten voor alle seizoenen

Op zaterdag 2 september 2023 bent u weer van harte welkom op de leukste plantenmarkt van Midden-Nederland. In de Botanische Tuinen Universiteit Utrecht vindt u tijdens de jaarlijkse Liefhebbersmarkt een fantastisch sortiment planten. Bloembollen, kuipplanten, rotsplanten, vleesetende planten, zaden, bomen en heesters, er is voor iedereen wel iets moois te vinden. Daarnaast zijn er ook stands met tuin- en plantenboeken, gereedschap en andere tuin gerelateerde zaken.
Naast verkopers, zijn er ook plantenverenigingen te vinden waarvan de leden bezoekers vol enthousiasme wegwijs maken in hun hobby.

Deze Liefhebbersmarkt is hard op weg een internationale aangelegenheid te worden want er worden ook dit jaar weer een aantal verkopers verwacht uit andere Europese landen met een heel eigen aanbod. Een lijst van standhouders vindt u half augustus op de website van de Tuinen.

Natuurlijk kunt u tussen de aankopen door genieten van de prachtige Tuinen of een rustpauze inlassen bij Tuincafé Botanica.

Algemene informatie
De Botanische Tuinen Utrecht op Fort Hoofddijk (Budapestlaan 17, Utrecht) zijn dagelijks geopend van 10.00 uur tot 16.30 uur. Kijk voor toegangsprijzen op de website. De Tuinen zijn in het weekend bereikbaar met eigen vervoer en met buslijn 28 vanaf Utrecht CS.

www.uu.nl/botanischetuinen
www.Facebook.com/botanischetuinenuu
Instagram : @botanischetuinenuu

En uiteraard staat G&B afdeling Utrecht daar ook met een stand.