Inspiratieavond en ALV

30 mei Tuincafé Houten

Deze avond gaat een gezellige bijeenkomst worden voor de leden van G&B Utrecht. Groei en Bloei is een vereniging en elke afdeling krijgt jaarlijks een budget om met elkaar interessante, leerzame, en groen-gerelateerde activiteiten te doen. We gaan het met elkaar hebben over ideeën voor de komende tijd, wat voor wensen zijn er….  Open Tuinen?  Nadenken over ons jubileumjaar 2024. Wat willen we dan allemaal organiseren? Iedereen die het leuk vind om mee te denken of ergens aan mee te helpen is van harte welkom en degene die al lang met een ideetje rondloopt en dat graag gerealiseerd wil zien moet zich nu vooral laten horen. We hebben best een aardig budget en met elkaar kunnen we veel realiseren en volop genieten van ons lidmaatschap. Kom naar deze avond, inspireer anderen en laat jezelf inspireren.

ALV
Daarnaast ook een stukje ledenvergadering zoals we dat eigenlijk wel verplicht zijn. Financieel verslag 2022 en Jaarverslag 2022. Dit is ook het moment om het huidige bestuur te beoordelen. Moet er iemand aftreden? Willen jullie dat zij doorgaan? Wil je zelf een taak? Zitting in een commissie?

Aanmelden is niet verplicht maar wel handig voor de organisatie, aanmelden kan via www.utrecht.groei.nl

30 mei 2023
NME Houten.