Voorjaarsactie Groei en Bloei 2024

Voorjaarsactie 2024   17 feb-18 mei

De Voorjaarsactie loopt in de periode dat het maart-, april- en meinummer in de winkels ligt. Nieuwe leden ontvangen het meest recente nummer van Groei & Bloei, korting op de resterende contributie en een welkomstgeschenk.

Nieuwe leden die zich via een afdeling aanmelden hebben een voordeel boven nieuwe leden die via de landelijke website binnenkomen: via de afdeling krijgen zij een cadeau EN korting, via www.groei.nl moeten zij kiezen tussen het cadeau OF de korting.

Nieuwe leden ontvangen

* het meest recente nummer van Groei & Bloei (maart, april of mei),

* een korting op de resterende contributie voor 2024

* en als welkomstgeschenk een Mezen verwenset ter waarde van €37,95 cadeau. Verder krijgen de nieuwe leden korting op het lidmaatschap tot het einde van het jaar. Het welkomstgeschenk wordt nagezonden.

De actieperiode

Welk tijdschrift bij de actie hoort, is afhankelijk van welk tijdschrift op dat moment in de winkels ligt:

Tot de periode t/m 16 maart ontvang je het maartnummer. De nieuwe leden betalen per 1 april voor de rest van het jaar nog €52,95. Dit is een korting van ruim €17, de normale prijs per 1 april = €70.

Tot de periode van 17 maart t/m 20 april (aprilnummer) betaalt het nieuwe lid per 1 mei €47,95 (in plaats van €61, dit is ruim €13 korting).

In de periode van 21 april t/m 18 mei (meinummer) betaalt het nieuwe lid per 1 juni € 31,95 (in plaats van €52, dit is ruim €10 korting).

Nieuwe leden ontvangen het maart-, april- of mei-nummer gratis van de afdeling, of het wordt nagezonden.
Zij ontvangen tevens gratis de mezen verwenset met een adviesprijs van € 37,95. Deze set wordt altijd nagezonden.

Personen die in 2023 lid waren, zijn uitgesloten van deelname van de kortingsactie.

Kunnen wel gewoon lid worden zonder kortingsactie.

Vul dit formulier in en stuur dit naar info(at)utrecht.groei.nl