Utrecht: Workshop Ikebena

Meer info:

Workshop Ikebana

Woensdag 22 mei  13.30-16.30 uur

Deze workshop biedt u de gelegenheid om eens kennis te maken met Ikebana, een Japanse manier van kijken naar planten, bloemen en bloemschikken. De docent ontvangt haar gasten in haar “eigen tempel”. U krijgt een kopje thee en iets lekkers erbij. Grace gaat u uitleggen wat Ikebana precies is en welke stromingen er zijn.

U neemt een eigen vaas mee en ook een snoeischaartje en een mesje. Vervolgens gaat u aan de slag. De docent zorgt verder voor alle bloemen en bladmateriaal. Advies over vaaskeuze volgt na aanmelding.

Datum:               woensdag 24 april  13.30-16.30 uur,  1 uur uitleg, 2 uur schikken

Locatie:             Valkenkamp 622, 3607 MN Maarssenbroek

Docent:              Grace Lu

Prijs:                  35 euro per deelnemer,   leden G&B Utrecht krijgen Jubileumkorting en betalen 20 euro, anderen 35 euro