Utrecht: Workshop hanging baskets en terraspotten

Afdeling:

Datum:

01-05-2024

Kosten:

€ 25

Kosten lid:

€ 15

Locatie:

Barbara
Laan 1954 47
3454 De Meern

Route

Op verzoek van onze leden gaan we zelf weer hanging baskets maken. Er wordt gezorgd voor een basket of mand, goede aarde, voeding en flink wat plantjes. Zo blijft je basket de hele zomer bloeien.

Meer info:

Woensdag 1 mei 2023  10.30 (1ste groep) en 13.30 (2de groep)

Dit voorjaar gaan wij weer een rijkgevulde hanging basket maken of een mooie terraspot. De mand/pot zal vol zitten met de door jou zelf uitgekozen planten in zelfgekozen kleur. De terraspot of hangmand wordt zo opgemaakt dat deze de hele zomer bloeit tot ver in de late herfst.

Barbara legt uit hoe je zo'n mand goed opbouwt en helpt waar nodig.

We gaan er dit keer van uit dat je zelf een pot of basket meeneemt. De meesten hebben er nog wel een liggen in het tuinhok.

In deze prijs is aarde, voeding en planten inbegrepen. Wil je toch graag een basket erbij of iets anders dan volgt er een meerprijs afhankelijk van grootte en artikel. Dit dan graag opgeven bij Barbara of op het aanmeldformulier.

Er valt veel te regelen, zoals baskets, kokosinlegvel, mos enz. ....als we het maar wel even weten.

Waar:     bij Barbara thuis, Laan 1954 47, 3454 De Meern

Prijs:      voor leden G&B Utrecht Jubileumprijs 15 euro,  voor niet-leden 25 euro

Info:       06 11837599  of  www.info(at)utrecht.groei.nl

Max:       8 deelnemers

Wil je in het aanmeldformulier aangeven welke kleur je graag wilt?  Ook als je graag een basket wilt hebben kun je dat daar aangeven.